Marketing Chain in Healthcare

Marketing Chain in Healthcare

Конференція проходила в рамках виставки Public Health-2017.

4 жовтня 2017 року в рамках виставки Public Health-2017 відбулася конференція Marketing Chain in Healthcare. Організатором конференції виступила консалтингова компанія OLCG, керівник якої працює у сфері ринку медичних послуг понад 14 років. Співорганізатором заходу виступила найбільша в Україні виставка «Охорона Здоров’я-2017».

Словами привітання конференцію відкрила Олена Лепешина, власник компанії OLCG.

Першу доповідь заходу на тему «Кардіограма маркетингу ринку медичних послуг» також презентувала Олена Лепешина. Олена доповідала про історичні коливання маркетингу у сфері медицини за останні 15 років і те, якими є основні меседжі маркетингових кампаній у сфері медичних послуг сьогодні – чому приділяється найбільше уваги, основні тренди маркетингу і які зміни можна очікувати в найближчому майбутньому.

Доповідь директора з маркетингу Клініки репродуктивної медицина «Надія» Уляни Гудими присвячена темі «Прийняття рішення щодо вибору методів реклами». У темі доповіді були розгорнуті питання щодо рекламних інструментів та факторів, які на них впливають.

Про підхід дизайн-мислення як набору кроків та інструментів у процесі розроблення нових продуктів, послуг чи шляхів взаємодії з кінцевим споживачем говорив Гліб Гаврилюк, Innovation officer в YARCHE product thinking agency. Сьогодні для того, щоб зрозуміти краще свого споживача, необхідно мислити ширше, ніж це було раніше.

Юлія Демцова, директор з маркетингу «Verum Clinic», експерт із маркетингових комунікацій та учасник ініціативної групи із впровадження eHealth в Україні, виступила з доповіддю «PR+digital – комбінація на мільйон, або Як продає сила слова online». Виступ Юлії був побудований на одному із практичних маркетинг-кейсів. Ішлося про те, як підготувати правильно рекламну стратегію, як працювати в умовах обмеженого бюджету та яким може бути кінцевий результат.

Вікторія Калиновська, керівник відділу корпоративних комунікацій клініки ISIDA, говорила про комунікацію з пацієнтами – наявними, новими та потенційними. Комунікаційна стратегія відносно існуючих пацієнтів (клієнтів) та потенційних є різною за метою, набором інструментів та наповненістю.

Подискутувати разом із учасниками була можливість під час доповіді «Маркетинг: аналітика vs креатив = курка vs яйце» від Олексія Дмитрука, керівника відділу маркетингу і реклами медичної компанії «Into-Sana». Олексій підкреслив, що без аналітики не може бути креативу, і навпаки. Про те, що ж є більш важливим у маркетингу на думку Олексія – креатив чи аналітика, дізналися учасники конференції, присутні у залі.

Юлія Бернацька, засновниця центру компетенції бізнес-аналітики BIJB, директор компанії ТЕХ Стандарт та партнер Microsoft, виступила с доповіддю «IT-інструменти в продажах, маркетингу та бізнес-аналітиці». Разом із директором з розвитку Оксаною Маляренко Юлія розповіла про новий IT-інструмент від компанії Microsoft – Power BI – сучасну технологію, яка автоматизує бізнес-процеси, пов’язані з аналітикою у сфері маркетингу.

«Patients Experience» – доповідь від Лідії Подкопаєвої, операційного директора медичної мережі «Добробут». У доповіді Лідії ішлося про цінності в медичній мережі «Добробут», про тісний зв’язок, що є між задоволеністю персоналу медичного закладу (ідеться не лише про фінансову мотивацію, але й залучення до внутрішнього спілкування) та якістю спілкування з пацієнтами в процесі медичного обслуговування.

Спікером конференції Marketing Chain in Healthcare також був Святослав Ханенко, засновник клініки для здорових SQLAB з доповіддю «Приклад стратегії «блакитного океану» на власному досвіді». Святослав розповів про призначення, цінності та необхідність управляти власним здоров’ям.