Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Либо авторизируйтесь через

полезный материал
1 читателей 1 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 3627 раз

«Дарниця» вводить систему цифрового управління персоналом

Новости Украины - 3627
second date3627
Українська фармкомпанія «Дарниця» запроваджує диджиталізацію HR-функції. Це допоможе «Дарниці» стати 100% цифровою компанією. Читать далее
читайте также Главное за неделю
Фигуранты: компании

“Дарница” – это крупнейший производитель лекарственных препаратов в Украине, занимающий лидирующие позиции на отечественном фармацевтическом рынке. Производственные мощности “Дарницы” позволяют выпускать более 400 млн ампул, 4 млрд таблеток, 30 млн флаконов стерильных антибиотиков и более 30 млн туб мягких лекарственных форм, годовая мощность участка производства капель составляет 35 млн флаконов.

Подробнее о компании
Дарница (ЧАО “Фармацевтическая фирма “Дарница”)
Дарница
“Дарница” – это крупнейший производитель лекарственных препаратов в Украине, занимающий лидирующие позиции на отечественном фармацевтическом рынке.

Зазначається, що компанія працює над проєктом введення системи SMART HCM, яка допоможе ефективно управляти людським капіталом. Система працює на базі рішення Microsoft Dynamics 365. Таку інформацію сповіщають на офіційному сайті фармкомпанії.

В основі системи SMART HCM знаходиться поєднання Dynamics 365 і технології штучного інтелекту для автоматизації процесів рекрутингу, адаптації, навчання та оцінювання персоналу. Завдяки цьому рішенню, підвищиться ефективність HR-процесів і залучення персоналу, а також мінімізуються витрати часу на оцінку і навчання працівників.

За словами Олени Соколової, директорки з управління персоналом «Дарниця», завдяки диджиталізації HR-процесів значно підвищить ефективність команди та це надасть індивідуальну увагу кожному співробітнику.

«Цифрові технології допомагають нам будувати правильні комунікації зі співробітниками, ефективно протистояти новим викликам і забезпечувати подальше зростання «Дарниці», – наголосила вона.

Передбачається, що нові працівники отримають власного цифрового асистента, який у півтора рази зменшить період їхньої адаптації та зробить більш комфортною інтеграцію у корпоративне середовище.

Слід зазначити, що HCM охоплює підбір і взаємодію з персоналом, управління подіями, е-навчання, розвиток навичок та компетенцій, гейміфікацію робочих процесів і оцінку. Система оснащена зручним інтерфейсом, що має широкий набір каналів комунікації (веб-портал, чат-боти).

HCM відкриває доступ користувачам до бази знань і завдяки інтеграції з ERP системою SAP дозволяє робити розсилки та акумулювати у персональному кабінеті всю необхідну інформацію.

Pharma.net.ua
По материалам: Прес-служба фармацевтичної компанії «Дарниця»
>
полезный материал
1 читателей 1 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 3627 раз
поделитесь с другими
Версия для печати
обсуждение и комментарии
Присоединяйтесь