Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Либо авторизируйтесь через

полезный материал
1 читателей 1 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 2435 раз

«Дарниця» стала найдорожчим фармацевтичним брендом України

В фокусе Новости Украины - 2435
second date2435
Журнал "Кореспондент" опублікував рейтинг 50 найдорожчих брендів України. У першій п'ятірці лідерів - фармацевтична компанія «Дарниця» ($187,23 млн). У рейтинг увійшов також ще один український фармвиробник «Фармак» ($94,09 млн). Читать далее
читайте также Главное за неделю
Фигуранты: компании

“Дарница” – это крупнейший производитель лекарственных препаратов в Украине, занимающий лидирующие позиции на отечественном фармацевтическом рынке. Производственные мощности “Дарницы” позволяют выпускать более 400 млн ампул, 4 млрд таблеток, 30 млн флаконов стерильных антибиотиков и более 30 млн туб мягких лекарственных форм, годовая мощность участка производства капель составляет 35 млн флаконов.

Подробнее о компании
Дарница (ЧАО “Фармацевтическая фирма “Дарница”)
Дарница
“Дарница” – это крупнейший производитель лекарственных препаратов в Украине, занимающий лидирующие позиции на отечественном фармацевтическом рынке.

Автори рейтингу відзначили, що фармацевтичні бренди на тлі зростаючого попиту на медикаменти стали коштувати дорожче. Це добре видно зі складу п'ятірки лідерів, наприклад, «Дарниця» стала третім за вартістю вітчизняним брендом, поступившись лише «Київстар» та ROZETKA, аналогічну ситуацію в трійці лідерів рейтингу можна було спостерігати і минулого року.

"І треба віддати належне, виробники ліків на цей попит чуйно реагують. «Дарниця», наприклад, влітку 2020 року почала випускати власний антисептик та наростила обсяги виробництва парацетамолу - препарату, рекомендованого для терапевтичної підтримки пацієнтів з COVID-19. А «Фармак» спільно з фахівцями Інституту епідеміології та інфекційних хвороб ім. Л. В. Громашевського, розробив ПЛР тест, який здатний виявляти нові штами коронавірусу", - йдеться в превью до рейтингу.

Оцінюючи бренд, автори рейтингу враховували його рекламну активність, не тільки на ТБ і зовнішніх носіях, а й онлайн, оскільки в умовах пандемії багато компаній перейшли в "цифру". Також журналісти наголосили, що пандемія виділила один з головних пріоритетів в перевазі того чи іншого бренду для українців - довіру до виробника.

"Українські компанії стали менш сприйнятливі до проблем в економіці, а в кризу лідери виграють в порівнянні з наздоганяють їх. Тому що у важкі часи люди хочуть довіряти тим, кому вони несуть свої гроші. А довіра - це чи не ключова складова бренду, а отже, і його вартості. Найбільше зростання вартості брендів продемонструвала трійка лідерів - Київстар, Розетка і фармакологічна компанія «Дарниця». І не дивно: в саму верхівку рейтингу потрапляють саме ті компанії, для яких бренд і його сприйняття в суспільстві - не порожній звук", - зазначають автори рейтингу.

Pharma.net.ua
По материалам: Корреспондент
>
полезный материал
1 читателей 1 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 2435 раз
поделитесь с другими
Версия для печати
обсуждение и комментарии
Присоединяйтесь