"Дарниця" вивчає шляхи та перспективи виходу на ринки Південної Азії

"Дарниця" вивчає шляхи та перспективи виходу на ринки Південної Азії

Фармацевтичний ринок Південної Азії висококнкурентний, на ньому вже домінують кілька великих фармацевтичних держав: Індія та Китай, однак в "Дарниці" вважають, що компанія має чим зацікавити покупців.

Українська фармацевтична компанія "Дарниця" вивчає можливості виходу на нові перспективні ринки, зокрема в Південній Азії. Цей регіон є одним з найбільш конкурентних та розвивається стрімкими темпами. Попри високу конкуренцію та присутність на ньому таких великих гравців, як Індія та Китай, українська компанія впевнена, що має можливості та продукти, які могли б конкурувати в цьому регіоні.

"Ми дивимося на азіатський ринок, на Південну Азію. Це досить великі ринки, там ми стикаємося з потужною індійської і китайської фармою, за якою стоїть державний протекціонізм. Але у нас є продукція, з якою ми можемо конкурувати", – заявив глава ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.

"Дарниця" в минулому році вивела на ринок 10 нових продуктів, вони також представлені і на закордонних ринках. З огляду на зацікавленість українських фармкомпаній в експорті своєї продукції, "Дарниця" підтримує просування ідеї внесення до Угоди з ЄС питання щодо взаємного визнання GMP-сертифікатів фармзаводів, що дозволить відкрити нові можливості для вітчизняних виробників на ринках Європи.

Шимків відзначив, що українські фармвиробники та їх продукція відповідають європейським стандартам, тож поглиблення співпраці з ЄС дасть потужний стимул для вітчизняних компаній, це дозволить значно пришвидшити експорт українських ліків в Європу.

Глава ради директорів Darnitsa Group також розповів, що "Дарниця" в 2018-2019 роках вивчала можливості інвестування в бізнес по виробницвту вакцин. Він пояснив, що українська фарма може інвестувати в цей напрям і здатна налагодити виробництво вакцин в Україні, в тому числі і проти коронавірусу. Однак, виробництво ліків та вакцин суттєво відрізняється між собою в плані ведення бізнесу. У випадку з виробництвом вакцин, основним покупцем таких препаратів має виступати держава.

Щодо можливостей з виробництва вакцин проти COVID-19 в Україні, пан Шимків відзначив, що побудувати завод та запустити виробництво недостатньо, необхідно зважати на конкуренцію.

"Українська фарма може побудувати завод, інвестувати в нього приблизно $10-15 млн, це займе приблизно 2-2,5 роки, але з невеликими обсягами доведеться конкурувати зі світовими компаніями, які вже випускають вакцини", – коментує Шимків.

Тим не менше, процес переговорів з західними та східними виробниками вакцин продовжується, вітчизняні компанії не відкидають таких можливостей.

Похожие материалы