Щодо змісту поняття "об'єктивна інформація" про медичний виріб

У зв’язку із тим, що нормативного визначення поняття «об’єктивної інформації про медичний виріб», а також будь-якої практики застосування/тлумачення/позиції державних органів, яким підвідомчі ці питання, наразі немає, не виключаємо можливість, що...

У зв’язку із тим, що нормативного визначення поняття «об’єктивної інформації про медичний виріб», а також будь-якої практики застосування/тлумачення/позиції державних органів, яким підвідомчі ці питання, наразі немає, не виключаємо можливість, що практика піде шляхом аналогії з рекламуванням лікарських засобів.

Відповідно до Правил належної промоції фармацевтичними компаніями лікарських засобів професіоналам охорони здоров’я будь-яка об’єктивна, збалансована інформація, що безпосередньо чи опосередковано стосується лікарських засобів,повинна базуватися на даних, ухвалених при реєстрації лікарських засобів в Україні та бути об’єктивною, правдивою, точною, сучасною, відповідати законодавству України, загальноприйнятим етичним нормам і правилам.

ТАКИМ ЧИНОМ, під «об’єктивною інформацією про медичний виріб», зокрема, можна вважати інформацію про: державну реєстрацію виробу (№, серія, дата, ким і коли видане свідоцтво); виробника/та дистриб’ютора (найменування, місцезнаходження); країну походження товару.

Олександр Янєв