Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Либо авторизируйтесь через

В фокусе
полезный материал
3 читателей 3 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 316 раз

Marketing Chain in Healthcare

В фокусе Репортажи - 316
second date316
Конференція проходила в рамках виставки Public Health-2017. Читать далее
читайте также Главное за неделю
Фигуранты: компании

Медицинская сеть «Добробут» работает с 2001 года. Оказывает следующие услуги: поликлиническое обслуживание, стационар, неотложная помощь для взрослых и детей в Киеве. Также компания осуществляет медицинское сопровождение в Украине и за ее пределами.

Сеть обслуживает более 30 000 пациентов ежемесячно.

За время работы сети были открыты: неотложная помощь в Киеве (работает с 2001 г.), неотложная помощь в Ялте (2003–2012 гг.), стационар для взрослых в Киеве (работает с 2004 г.), стационар и неотложная помощь для детей в Киеве (работает с 2005 г.), поликлиника и дневной стационар для взрослых и детей в Ялте (2006–2012 гг.), поликлиника для взрослых в Киеве (работает с 2007 г.), филиал в Донецке, включающий стационар, поликлинику и неотложную помощь (2008–2014 гг.), детская клиника в Киеве, объединяющая стационар и поликлинику (работает с 2009 г. как обособленное подразделение), детская клиника на Левом берегу в Киеве (работает с 2011 г.), поликлиника для взрослых на Левом берегу в Киеве (работает с 2011 г.), поликлиника для детей в Голосеевском  районе Киева (работает с 2013 г.).

Подробнее о компании
Добробут (Медицинская сеть «Добробут»)
Добробут
Одна из крупнейших медицинских сетей Украины.

4 жовтня 2017 року в рамках виставки Public Health-2017 відбулася конференція Marketing Chain in Healthcare. Організатором конференції виступила консалтингова компанія OLCG, керівник якої працює у сфері ринку медичних послуг понад 14 років. Співорганізатором заходу виступила найбільша в Україні виставка «Охорона Здоров’я-2017».

Словами привітання конференцію відкрила Олена Лепешина, власник компанії OLCG.

Першу доповідь заходу на тему «Кардіограма маркетингу ринку медичних послуг» також презентувала Олена Лепешина. Олена доповідала про історичні коливання маркетингу у сфері медицини за останні 15 років і те, якими є основні меседжі маркетингових кампаній у сфері медичних послуг сьогодні – чому приділяється найбільше уваги, основні тренди маркетингу і які зміни можна очікувати в найближчому майбутньому.

Доповідь директора з маркетингу Клініки репродуктивної медицина «Надія» Уляни Гудими присвячена темі «Прийняття рішення щодо вибору методів реклами».  У темі доповіді були розгорнуті питання щодо рекламних інструментів та факторів, які на них впливають.

Про підхід дизайн-мислення як набору кроків та інструментів у процесі розроблення нових продуктів, послуг чи шляхів взаємодії з кінцевим споживачем говорив Гліб Гаврилюк, Innovation officer в YARCHE product thinking agency. Сьогодні для того, щоб зрозуміти краще свого споживача, необхідно мислити ширше, ніж це було раніше.

Юлія Демцова, директор з маркетингу «Verum Clinic», експерт із маркетингових комунікацій та учасник ініціативної групи із впровадження eHealth в Україні, виступила з доповіддю «PR+digital – комбінація на мільйон, або Як продає сила слова online». Виступ Юлії був побудований на одному із практичних маркетинг-кейсів. Ішлося про те, як підготувати правильно рекламну стратегію, як працювати в умовах обмеженого бюджету та яким може бути кінцевий результат.

Вікторія Калиновська, керівник відділу корпоративних комунікацій клініки ISIDA, говорила про комунікацію з пацієнтами – наявними, новими та потенційними. Комунікаційна стратегія відносно існуючих пацієнтів (клієнтів) та потенційних є різною за метою, набором інструментів та наповненістю.

Подискутувати разом із учасниками була можливість під час доповіді  «Маркетинг: аналітика vs креатив = курка vs яйце» від Олексія Дмитрука, керівника відділу маркетингу і реклами медичної компанії «Into-Sana». Олексій підкреслив, що без аналітики не може бути креативу, і навпаки. Про те, що ж є більш важливим у маркетингу на думку Олексія – креатив чи аналітика, дізналися учасники конференції, присутні у залі.

Юлія Бернацька, засновниця центру компетенції бізнес-аналітики BIJB, директор компанії ТЕХ Стандарт та партнер Microsoft, виступила с доповіддю «IT-інструменти в продажах, маркетингу та бізнес-аналітиці».  Разом із директором з розвитку Оксаною Маляренко Юлія розповіла про новий IT-інструмент від компанії Microsoft – Power BI – сучасну технологію, яка автоматизує бізнес-процеси, пов’язані з аналітикою у сфері маркетингу.

«Patients Experience» – доповідь від Лідії Подкопаєвої, операційного директора медичної мережі «Добробут».  У доповіді Лідії ішлося про цінності в медичній мережі «Добробут», про тісний зв’язок, що є між задоволеністю персоналу медичного закладу (ідеться не лише про фінансову мотивацію, але й залучення до внутрішнього спілкування) та якістю спілкування з пацієнтами в процесі медичного обслуговування.

Спікером конференції Marketing Chain in Healthcare також був Святослав Ханенко, засновник клініки для здорових SQLAB з доповіддю «Приклад стратегії «блакитного океану» на власному досвіді». Святослав розповів про призначення, цінності та необхідність управляти власним здоров’ям.

Pharma.net.ua
Автор материала
>
полезный материал
3 читателей 3 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 316 раз
поделитесь с другими
Версия для печати
обсуждение и комментарии
Присоединяйтесь