Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Либо авторизируйтесь через

полезный материал
5 читателей 5 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 1543 раз

Маркетингові Digital технології 2015. Чого очікувати українським фармацевтам

Новости Украины - 1543
second date1543
Чого хоче споживач? Як формувати ефективні ключові повідомлення? Які інструменти допоможуть спланувати маркетингову кампанію та виміряти її ефективність? Читать далее
читайте также Главное за неделю

Чого хоче споживач? Як формувати ефективні ключові повідомлення? Які інструменти допоможуть спланувати маркетингову кампанію та виміряти її ефективність? Про ці та інші актуальні питання побудови маркетингової комунікації спілкувалися топ-менеджери провідних українських фармацевтичних та FMCG компаній під час бізнес-ланчу «Сучасні тенденції Digital Marketing», який нещодавно відбувся в бізнес-центрі НСК «Олімпійський».

         

Зустріч відбулася у форматі живого діалогу, у ході якого експерти першого в Україні CLM (Closed Loop Marketing) провайдера, компанії «QAP», представники Фармацевтичної асоціації «Lege Artis», компаній «Smart Pharma» та «B2B Ray» ділилися практичними навичками та залучали учасників до обговорення світових Digital практик за 2014 рік: як будувати ефективний діалог з лікарем за допомогою eDetailing, чому мультиканальний маркетинг – інструмент майбутнього, як правильно визначити образ buyer persona та які особливості взаємодії компаній зі споживачами в країнах CIS.

        

Наталя Андрейчук, провідний CLM-експерт, генеральний директор компанії «QAP»:
«Ми не повинні навіть припускатися думки про те, що ми не знаємо власних клієнтів. Між очікуваннями бізнесу та очікуваннями клієнта знаходиться тонка межа, повноцінно заповнити яку може eDetailing. Інтерактивні презентації – це саме той місток, що дозволяє налагодити ефективну, взаємовигідну комунікацію між компанією та лікарем, побудувати крос-канальний діалог, що задовольнить потреби обох сторін та більш того, дозволить якісно оцінити результати даної взаємодії і спланувати подальші активності».

        

Думати, як клієнт, розуміти образ власної цільової аудиторії – головні критерії для побудови ефективного ключового повідомлення. Будь-який Customer Experience складається з набору позитивного та негативного досвіду контакту з брендом, і в даній ситуації саме експертиза фахівців з багаторічним досвідом впровадження крос-канальних маркетингових технологій допоможе зробити такий контакт максимально ефективним.

«Ринок маркетингових Digital технологій виходить на абсолютно новий рівень, каже провідний екаунт-менеджер компанії «QAP» Анна Дедеркал. – Якщо в Україні відбувається своєрідний «світанок» впровадження eDetailing та CLM у роботі медичних представників, то на Заході даний напрямок рухається в десятки разів швидше й перетворює медичних представників, маркетологів на творців контенту. Ми раді презентувати новий продукт – редактор інтерактивних презентацій eWizard уже сьогодні в Україні та готові ділитися інноваційним досвідом з нашими колегами».

        

Бізнес-ланч «Сучасні тенденції Digital Marketing» уже шостий захід, організований компанією «QAP» для колег та партнерів з метою передачі новітнього досвіду світових маркетингових тенденцій. Будучи учасниками провідних європейських заходів «Eyeforpharma 2014» в Барселоні, «Multichannel Europe 2014 в Лондоні», «Websummit 2014» в Дубліні, QAP готовий ділитися з українськими фармацевтичними та FMCG компаніями унікальною експертизою в побудові, плануванні та впровадженні пілотних CLM проектів.

Відстежуйте графіки подальших заходів компанії та план тематичних вебінарів на сторінці компанії в LinkedIn.

Запросити експертів QAP на зустріч до Вашої Компанії, Ви можете, написавши листа на електронну адресу oksana.matviienko@qapint.com або зателефонувавши 097 790 70 70.

Довідка про компанію QAP:

QAP надає повний цикл CLM послуг, пов'язаних із розробкою інтерактивного контенту, складною аналітикою, multichannel комунікаціями та CRM синхронізацією. Досвід роботи з міжнародними партнерами (Cegedim, Sales Force, Terrasoft, Veeva) дозволяє нам розробляти якісний СLM-продукт під потреби конкретних компаній. Місія QAP – підвищувати комерційну ефективність партнерів, надаючи послуги найвищої якості.

За додатковою інформацією звертайтеся:
PR менеджер компанії QAP, Тетяна Лущук
063 608 21 00

Pharma.net.ua
По материалам: Прес-служба компанії «QAP»
>
полезный материал
5 читателей 5 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 1543 раз
поделитесь с другими
Версия для печати
обсуждение и комментарии
Присоединяйтесь