Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Присоединяйтесь и анализируйте фармрынки Украины и мира вместе с нами!

Либо авторизируйтесь через

полезный материал
11 читателей 11 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 3369 раз

ФармаБайка двадцята

Блоги - 3369
second date3369
second h1
Наше слово міцніше каменя... Є таке прислів'я.  Усі ми люди, наше з вами життя складається зі спілкування, ми спілкуємося з різними людьми, на різні теми, з різних приводів і нам особливо необхідна віра. Віра в те, про що ми домовляємося...
Бизнес-тренер, консультант по увеличению прибыльности аптечного бизнеса
читайте также Главное за неделю

Домовленості у житті можуть буди різними... Може хтось домовитися вивести песика погуляти, а хтось дитину забрати з дитячого садочку... А ще є домовленості робочі, коли дві сторони, котрі вважають себе партнерами домовилися, що перша сторона виставлятиме товари  другої  у себе на полицях.

Скільки такого? Багато, звичайна практика, є домовленість, є погоджені полиці, є партнерські відносини... Напевно вони ті відносини були... Були на той момент, коли були переговори і наміри по домовленість... 

А зараз усе по черзі. Дві сторони погодилися про певну викладку, у певних аптеках на конкретних полицях, погодженого асортименту... І ось одного дня приходить представник компанія виробника і як у тому анекдоті... І раптом бачить... Бачить таке, що у нього перестає думати мозок... Бачить, що його зовсім недешеві товари не стоять на тих погоджених полицях, що замість його товарів на полицях стоїть зовсім інший виробник... Ні його не переставили кудись... його зовсім зняли, хоча для його категорії товарів це вірна смерть... Смерть через закінчення терміну вживання... Не можливо його товари продавати без певної викладки...  Коли  представники виробника прийшли до тями, перше що вони зробили, почали телефонувати категорійному менеджеру, який несе відповідальність за їх категорію, котрий повинен виконувати домовленості з мерчендайзінгу... А далі стандарт... Категорійний менеджер не бере слухавку... Категорійні менеджери вони такі, птахи високого польоту, вони на наради ходять, вони, переговори проводять, вони ще дуже багато чого роблять, ну дуже зайняті люди... Виробник намагається ще день телефонувати, потім ще, потім ще...  Пише виробник категорійному менеджеру листа, до листа додає домовленості, додає фотозвіт, того що було і того що стало. Задає певні питання до категорійного менеджера, ставить повідомити при отриманні листа і при прочитанні... І чекає...

Чекати прийшлось недовго. Лист отриманий... Прочитаний... Представник виробника чекає відповідь, а відповідь, а відповіді не має... Її не має і через два дні... Категорійний менеджер ну дуже заклопотана людина... Ну не має у нього часу, відповідати там на якісь листи... Не дочекався представник виробника відповіді... Ніхто її не прислав...

Зібрався представник виробника і приїхав у офіс аптечної мережі... Сидить у черзі чекає можливості  зустрітися з категорійним менеджером... Так минуло три години...

Зустріч... Категорійний менеджер... Можливість поговорити і вирішити... Та не усе так просто у відносинах між категорійними менеджерами і виробниками...

Представник виробника обґрунтував питання, показав докази того, що домовленості не виконуються, що є певні проблеми... Категорійний менеджер вислухав чуйно, обіцяв усе вирішити, навести лад, навіть погодився це зробити через три дні.

Задоволений таким діалогом, представник виробника пішов щасливим з офісу аптечної мережі. Минуло три дні. Представник виробника завітав до аптеки і побачив, що зміни так і не прийшли до цієї аптеки... Усе як було так і є... Представник виробника набирав категорійного менеджера, ніхто не брав слухавку... Представник виробника спілкувався с завідуючою, та не отримувала ніяких вказівок з офісу з приводу зміни викладки... Представник виробника розповів про свій візит до офісу, про спілкування з категорій ним менеджером, про термін у три дні усе виправити...

На що завідуюча одарила його посмішкою... І повідомила, що категорійний менеджер вже два дні у відпустці...

Сум  наповнила очі  представника виробника... Він був дуже дуже сумний... Не міг він зрозуміти такого ставлення... Як так можливо... А тітонька завідуюча зробила йому смачного чаю, відкрила запашне печиво і розповіла такий анекдот:

Коні перед стартом на іподромі. Одна кобилка показує на себе і просить відвідувачів ставити ставки на неї. Багато хто так і зробив. Почалися перегони. І кобилка приходить до фінішу остання. До неї звертаються роздратовані власники ставок. А вона їм відповідає: ну не змогла я... Не змогла...

Ось так буває... Це життя . Над кожним категорійний менеджером є керівник... Представник виробника домовився на зустріч, вирішив всі питання, повернув викладку...

Хочу з цієї ФармаБайка щоб ви зробили висновки:

  • Не домовляйтеся без підписання паперів. Усе повинно бути прописано.
  • Над кожним категорійним менеджером є керівник.
  • Люди бувають різними.
  • Ваш професіоналізм і вміння домовлятися - це інструмент вашого зростання, збільшення продажів, лояльних клієнтів, міцних ділових відносин.
Бизнес-тренер, консультант по увеличению прибыльности аптечного бизнеса
полезный материал
11 читателей 11 отметили
этот материал как полезный
статья прочитана 3369 раз
поделитесь с другими
Версия для печати
обсуждение и комментарии
Присоединяйтесь